kanske borde jag också.

Har upptäckt att många gjort något om året som varit, å kanske borde jag också haka på det där. Det kanske blir spännande. För visst har det hänt en del, jag skulle ju kunna börja från förra årets nyårs firande ;) Det skulle bli läsning som kallas duga. Det är en bra idé. Det ska jag bannemej.

Jag ska sätta mig redan nu och börja fila på det. Leta fram den gamla skivan med alla kort på, så man minns. Sen äre bara fingrarna som sätter gränser hur mycket jag berättar eller inte :)

Det blir kvällens tids fördrivt, för ett tag.
Sen kommer John Blund, slänger grus i ögonen på mig så jag orkar med Fisen imon ;)

Kommentarer
Postat av: Madelli

miss you mongo!

läget? köss

2010-01-05 @ 23:14:49
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0