sitter i magen.

"nu tror jag nog att du svammlar lite va... Bullshit!"

Lite internt blire kanske nu, men ibland är väl det tillåtet också? Jag och mitt smultron fortsätter våra liv ihop, och vänskapen växer sig starkare för var dag som går. Tur är väl det, med tanke på att vi umgås 24/7 men jag klagar inte och det hoppas jag inte att hon gör heller. Hon är förresten ett levande exempel på att änglar finns..

Snart äre dags, våran efterlängtade lördag är äntligen här! Snart åker partykläderna på och vi fortsätter med våra hyss. Dessa dagarna har varit minst sagt händelserika. Men det är ju ganska så skönt det också.
Riktiga duracell-kaniner ibland ;)

Njee, magen kurrar och jag vill bli människa.. Blir rester idag, lite puzzel och kanske ett glas :P
Jisses, vem försöker jag att lura här egentligen?

Smultron, Äntligen äre lördag och imon äre söndag. HAHA, smart.. Har jag redan varit på flaskan? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0