måste man skriva en rubrik.

Så var man ledig lite längre igen då. Vet inte fall jag ska skratta eller gråta, känns jobbigt. Jag vill ju komma igång med att forma ett "normalt" liv, men det får vänta lite till. Kanske lika bra det. Så att man verkligen fixar det när det väl gäller sen.

Något som jag oroar mig för är dagvården, IGEN! En tredjegång ska jag behöva besöka det stället i tio veckor! Varför? Jo, utav den enkla anledningen att dem tycker att det vore bra för mig så att jag kan reda ut endel andra "problem" som jag lyckats lägga på mig. Jag vet inte fall jag ser det som ett "problem", men dem gör. Och är det något som är bra som kan ta mig framåt, visst är jag villig att ge det en chans igen men med VISS (ganska mycket) tvivel fall sanningen ska fram. Men självklart ska jag ge de en chans. Efter det får ju även jag börja i den andra DBT:n, vilket VERKLIGEN kommer kännas som framsteg!

För att inte måla hela inlägget med "negativanda", så ska jag och Smultron strax ner och sola. Vi har planer på en resa, och vad vore inte bättre än en bra grundfärg då? :D

Senare.


Förresten, fick tillbaka mina böcker som jag skrivit i, jag vet inte.. Men när JAG tycker att jag låter dum då äre nog verkligen illa. Kan nog kludda ner något senare. Inte nu. Det orkar/hinner jag inte, visst väcker det endel "dumma" sidor hos en. Sidor som man kanske trodde hade försvunnit, men som sedan väcks till liv igen. Allt för lite text. Har man kommit någonstans i tillfrisknandet då? Fall man åker ner lite bara genom att läsa? Kanske, en bit ändå.. Jag inser ju faktiskt att vissa saker låter sjukt.

Kommentarer
Postat av: sandra

hjärtat, hang on there. allt kommer att bli bra, jag tror du har hört dem orden innan men believe in them när jag säger det! det hoppas och tror jag att du gör!



2009-11-24 @ 18:59:42
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: sandra

hej gumman!



jag har en överraskning till dig. men du måste skriva din adress till mig. skriv det i en kommentar på bloggen så tar jag bort den kommentaren direkt, den publiceras inte.



love you!

2009-11-25 @ 22:59:59
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0