lilla lilla smultron.

Jag är helt tom, jag trodde att jag hade massor att skriva om men det har jag inte. Känns konstigt eftersom att det ändå har hänt en hel del sen sist men just nu vilar mina tankar hos Smultron. Va inne och läste på hennes blogg och jag blir helt tårögd.

Varför, ska denna vackra varelse behöva må sådär fruktansvärt dåligt för? Det är så orättvist att det finns inte. Smultron borde inte ha de där tankarna som faktiskt uppkommer i huvudet, dagligen. Kan du skicka över tankarna till mig ett tag kanske, så du slipper?

Jag har sagt det tusen gånger till dig och jag kommer aldrig kunna sluta säga det heller. Du är helt makalös vännen, är så glad att du ploppat upp i mitt liv. För det var nog just då som jag faktiskt insåg, va livet har att erbjuda! :) Tack smultron. Jag älskar dig.


(bild från google.se)


Kommentarer
Postat av: linda

Älskling, du är ju helt fantastisk ja har det bra för att DU finns, och genast efter att vi snackat mådde ja så mkt bättre så oro dig inte för mig ja har ju dig för tusan bästa som hänt mitt liv som du sa då ser man varför mans ka stanna ett tag till innan vi tar an den andra sidan och vårt rosa moln med paraplydrinkar :D haha ses i mogon snygging pusspuss

2009-11-07 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0