dags att sätta fart.

Haha, börjat om flera gånger på detta inlägget nu. Vet inte vad jag ska skriva riktigt, finns ju en del. Och allt skriver jag inte här, även om jag kanske vill så borde jag kanske inte. Ångest.

Började dagen med att leka med smultron en snabbis för att leka längre ikväll :) Alltid lika kul att leka med dig, händer alltid saker. Är glad att du finns


Just idag är det en "mat-fri"dag, tills ikväll då det blir tacos och idol. Sen blir det läggdags tidigt idag för att det ska bli lördag :) Då äre hollywoodfest som gäller! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kommer ni eller inte? du kan vell vara snäll att höra av dig iaf, ja sitter här hemma och väntar nu..,.pusss

2009-11-16 @ 11:22:59
Postat av: Sandra

Hej min fina skrutt!

Har du tid och lust att ses nån dag snart+

Jag saknar dig!



PussKram

2009-11-16 @ 21:36:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0