uppdatering kanske.

Några dagar sen sist igen, dålig på att uppdatera. Men inget är speciellt nytt. Leker med Smultron varenda dag som vanligt och mår piss när jag inte är med henne.. Kan man kalla henne lycko-piller? :D

Helgen, haha ska vi lämna den? Låtsas att den inte inträffade, ALDRIG! Jisses vilken toppenhelg men nu blire verkligen lugnt ett tag, tills nästa helg då vi befinner oss i sthlm och gästar idol. Ska bli dunderkul, komma härifrån lite men mest utav allt... Uppleva detta med finaste människan som finns. Enligt mig.

Har dragit på mig en förkylning som kallas duga, men tills på torsdag-fredag där kan jag tänka mig att bli frisk... eller mer, jag MÅSTE vara frisk :)


Kommentarer
Postat av: sandra

gumman, jag bara mååååååste berätta.



kommer du ihåg när vi var i lund och käkade på restaurang?!

du vet där vi först parkerade bilen ända nere vid stationen där i city, och sen satte vi oss i bilarna igen och körde upp på torget och parkerade istället. den restaurangen vi åt på låg typ runt hörnet där vi först parkerade. vi hade inte behövt gå runt hela stan för att komma dit. hahahaha. vi har inte behövt köra iväg för att parkera på torget heller. haha. jag hittade den häromdagen och beställde mat till jobb där. men nu vet man det i alla fall. lite motion i onödan skadade ju inte oss. eller hur?!



saknar dig som attans ha det såååå himla skoj på idol.



pussisar

2009-12-02 @ 00:24:52
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0