snart så.

Snart är det ett nytt år. Eller ah kanske inte snart, men det känns som snart. Några timmar kvar bara.. < Allt är ju relativt, så jooo det är Bara Några Timmar kvar...

Sitter hemma hos mitt Smultron, som springer runt som ett litet yrväder och städar/fixar/donar å fejjar.. Som att detta nu inte skulle vara nog, så hinner hon att ta hand om mig också! Kan man tänka sig ett bättre smultron?

Det är några saker som jag är extra glad över som hände detta året, och det är just Smultron.
Att jag träffade henne. Hon har kommit att bli mitt nya lyckopiller, ett piller som jag hoppas på att få ha kvar länge i mitt liv. Helst hela livet. Skulle inte ha något emot att dela mitt liv med henne även efter livet.. Hon är minst sagt speciell, och kommer alltid att vara. Det är en sak som jag är extra glad över! Hon är mitt ljus i mörkret, så Tack smultron.. Fall du läser detta nån dag... Du är för mig, min ängel. Jag älskar dig obeskrivligt! Och orden räcker inte till att beskriva vad du betyder för mig! Du är obeskrivlig! :) Massa kärlek.

Sen är jag såklart nedrans glad över dig ♥, att jag har dig i mitt liv. Att jag får älskas utav dig och att jag får vara din. Det betyder mer än något annat. Det är en härlig känsla det.. Å jag slår vad om att det nya året kommer bli toppen för oss! Jag älskar dig hejdlöst mycket!


Nu ska jag snyta mig, sen ska jag hålla mitt smultron sällskap som sitter mitt emot just nu.. Hon är söt hon. Fast det vet hon inte själv. Men en dag, en dag så vet hon det! Det är jag säker på, å det är när vi sitter med våra paraplydrinkar på en hääärlig strand! :)

Miljoner kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0