nu är jag trött påriktigt.

Om jag är trött? Va är det för en fråga?! När man börjar ställa frågor till sig själv och fnittra åt det.. Nog är man trött allt, men ingen som helst mening med att lägga sig nu.. Tåget går 05.10, trevligt! Inte det minsta....

Kanske låter det som att jag inte ser fram emot att åka till sthlm och idol, just nu så gör jag nog inte det. Det skulle vara så oerhört mycket mysigare att gå och lägga sig jämte dig ♥.. Mysa ner sig riktigt ordentligt och aldrig gå upp igen :)


Nu ska jag äta frukost?! Hör och häpna! NU?! Va är det för fel på mig? Å till det blire arga snickaren för att hålla sig vaken! Tragiskt... Njeee, i mina öron ganska så komiskt.. :)


Saknar dig mamma! :P Du får väl skicka en liten önskelista så kanske, KANSKE jag kan visa min uppskattning för att du tvättar mina kläder så snällt :) Älskar dig!


Hursom, svammel på HÖG nivå, vilket borde betyda att jag är mer sovande än vaken just nu. Texten hänger inte ens ihop. Å långt blire med utan något som helst innehåll egentligen.. Så haru nu orkat läsa hit...

Jag älskar dig! Du vet vem.... :D ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas ni får enormt jävla skoj idag! tänker på dig!

2009-12-11 @ 04:59:25
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: sandra

nästa fredag blir det tjejmys hemma hos mig med massa tjejsnack, singstar, julgodis, lussebullar, pepparkakor, glögg m.m.

även funderingar på rassel/julklappsspelet har kommit från olika håll. vad sägs? 50 kronor och 2 paket för den summan. låter väl rimligt?

jag tänkte mig vid typ 19.00 och sovplatser finns.

hör av dig typ på tisdag senast så jag vet så jag kan handla och så!

kommer bli sjukt najs!



kramar

2009-12-12 @ 15:56:47
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0