nu är du påväg.

Tänk att lite kläder kan göra en så lycklig? Eller äre just känslan att man kommer bli "sedd" när man bär dem? Eller känslan att "haha, detta pryder nog garderoben/golvet..." Jag vet inte vilket det är, men känslan är härlig och det har jag kommit på igen.
Kommer jag bli köpgalen som sist? Kanske gör det inget, då mådde jag bra.
Eller, bra och bra det var ju ett sätt att hålla humöret uppe :)


Å visst äre så att det finns inga dåliga sätt? Sålänge det funkar. "man ska göra det situationen kräver, det som fungerar för stunden" ;) ibland va de inte helt borta uppe dagvården :D

Nu ska jag hoppa ner i sängen, håller alla tummar och tår för att jag kommer upp imon. Testar nya medicinen idag.. Låt oss hoppas att den funkar :S

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0