lyckan finns i kartan.



Det har blivit som en skorpa nu
Det börjar arta sig
Bäst att låta det vara nu
Men det är svårt

Göra nytt
Är det ens idé att tänka på
Lite kanske
Men dumt

Jag skulle vilja ha den där kartan
Så jag slipper vara vilse
Jag vill inte vara vilse
Jag vill vara där du är

Hos dig
Förstår du mig
Hör du mig
Lyssnar du på mig

Ge mig kartan så jag kan komma rätt igen
Detta är fel
Mina tårar faller
Detta är fel

Jag vill vara hos dig
Jag tänker vara hos dig
Jag ska hitta min karta igen
Låter du mig fortsätta då

Det får göra ont
Det kanske ska göra ont
Kärlek gör ont
Det gör inget fall det gör ont

Det blir rätt
Jag hamnar rätt tillslut
Hos dig
Där jag vill vara

Det är lycka
Visst är det
När man känner att man kommit rätt
Så snälla,

Ge mig min karta nu. Å låt mig hitta vägen igen.


(google)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriva i gåtor hela tiden? Vart vill du hamna? och vad är rätt?

2009-12-27 @ 18:30:05
Postat av: Jag själv, Marie

För att texten är inte till för allas ögon.

Å ibland vill man bara skriva av sig det som känns rätt.



Kanske lite som att "varför kommentera anonymt?"

2009-12-27 @ 19:34:48
Postat av: Anonym

Är det kartan till mig du beöver?

2009-12-28 @ 11:03:30
Postat av: estefanipedersen'

Hejsan du! Hur är det med dig? :)

Funderar på om vi skulle träffas nästa vecka? :) PUSS

2009-12-28 @ 14:05:52
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0