ifrågasätt gärna men tjata inte.

Jag har inga problem med att bli ifrågasatt men när jag sedan säger att det räcker att det är nog bäst att lägga av varför händer det inte? Varför fortsätter frågorna att rulla som på löpande band. Vad är det som gör att det fortfarande kommer frågor?

Antagligen tar rätt person åt sig utav detta. För tro mig denna texten är verkligen till dig. När jag får ett sms där det står att du har något viktigt att fråga och att jag ska ringa. Klart att jag ringer snabbare än blixten oavsett hur jag mår. När jag sedan möts utav alla dessa frågor som jag trodde var utbenade kommer det tusen till. Sen efter det får jag ett sms som jag inte förväntat mig. Jag blir både varm och glad inombords. Men efter hur samtalet var och det blev ganska så klart vad du tror... Jag avslutar detta med samma mening som igår....
"jag tror nog det är bäst att du går nu..."


Det gör bara ont i mig. Det finns mycket jag vill säga. Men inte till ett blogginlägg på internet. Det känns lönlöst. Jag tänker lägga mig ner, vakna upp inse att detta inte är världen eller verkligheten som jag blev väckt till. Meningen är inte att jag ska leva här. Jag ska vara nånannanstans, och tro mig! sanna mina ord, jag tänker hitta den platsen... Vill du följa med mig?.........

http://www.youtube.com/watch?v=0xpN5RupmYY&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: linda

Älskade vän, jag vet mkt väl vad du talar om, räcker att läsa verskriften. Jag är snart hos dig igen och då skall du få en välförtjän kram lika så jag hoppas ja :D.. Du är den mest underbara person jag mött, så mkt liv finns innom dig , så mkt glädje du sprider mig, du är helt klart den bästa människa jag mött. Jag kan lita på dig, och ja vet att du jämt ställer upp, så försvinn inte från denna värld ännu, vi ska ju åka tilsammans till vårt rosa moln där vi ska dricka paraplydrinkar :D älskar dig såå himmla mkt du förstjänar inte den smärtan jag vet att du bär, även om det inte syns och du ibland säger att det inte är någonting så vet jag vad som stör dig. Det är nog därför jag tagit dit parti så jävkla hårt, skiter i alla motgångar och elaka ord som kommer på mig, dem skuter ja bara undan och räddar dig istället. Ge mig all din smärta så du får ara hundra procent lycklig som jag vet att du faktiskt kan vara just nu, för ibland tindrar din ögon som aldrig förr och det är när du är med en viss person och det gör mig så glad det värmer helt enkelt. ÄLSKAR DIG

2009-12-16 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0