detta är till dig.

du som tar åt dig, visst borde texten vara skriven till just dig. Det vore väl konstigt annars? Allt verkar bli mer kryptiskt i bloggen och alla förstår inte. Kanske det som är meningen? Jag kan fortfarande skriva det jag vill, det jag tänker men fortfarande vet inte alla vad det handlar om. Skönt. Hursom, detta är till dig...

Kanske läser du, kanske gör du det inte. Jag vet inte och jag kommer aldrig att få reda på det heller. Det känns konstigt. Som att jag inte befinner mig i min egna kropp. Som att jag har stängt av allt. Ändå har jag dig i tankarna. Hela tiden. Det spelar ingen roll vad jag gör, det är fortfarande bara dig jag ser. Det är en härlig känsla men samtidigt skrämmande på ett annat vis.

Kanske har jag för mycket känslor för dig. Kanske gör jag som jag gör för att jag tycker om dig för mycket. Men hur kan man tycka om någon för mycket? Vill jag kanske bara vara "perfekt", jag vill vara fullt fungerande ha samma förutsättningar som andra när de startar något. Jag vill fungera för att det ska fungera mellan oss. Jag måste bli bättre. Jag tänker bli bättre. För våran skull.

Du vet att jag älskar dig och att du alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta. Vi har varit med om mycket tillsammans och mer kommer det bli. Det vet jag. Jag har en bild av framtiden precis som du kanske har. Jag hoppas att vi kan dela den bilden.

Du är, och kommer alltid att vara nummer 1 för mig. Oavsett vad framtiden har att komma med. I mina tankar och i mitt hjärta kommer det alltid att vara du och jag. Vi. Det var nog meningen att det skulle vara så.
Just du och jag. Vi två.

// Din Marie

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Underbart =D

Nu är även du presenterad på min blogg som medlem ! ^_*

2009-12-20 @ 15:25:15
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0